উচ্চতম ন্যায়ালয়ে ৰায় দিছে যে ঘৰ ক্ৰেতাসকলে বিল্ডাৰৰ বিৰুদ্ধে শান্তিপূৰ্ণ প্ৰতিবাদ সাব্যস্ত কৰিব পাৰে যদিহে তেওঁলোকৰ ফ্লেট দিয়াত পলম হয় বা কিবা ত্ৰুটি ৰয়। এটা ৰিয়েল এষ্টেট প্ৰতিষ্ঠানে সময়মতে ঘৰ ডেলিভাৰী দিব নোৱাৰাৰ ফলত ক্ৰেতাসকল হতাশ হৈ দাখিল কৰা গোচৰৰ শুনানিৰ সময়ত এই সিদ্ধান্ত লোৱা হৈছে।
ন্যায়াধীশ জে.বি. পাৰ্দিৱালাই কয় যে যেতিয়ালৈকে প্ৰতিবাদে জনশৃংখলা বিঘ্নিত নকৰে তেতিয়ালৈকে নাগৰিকে নিজৰ অভিযোগ প্ৰকাশ কৰাৰ অধিকাৰ আছে, যাৰ ফলত ক্ষতিগ্ৰস্ত হাজাৰ হাজাৰ ঘৰ ক্ৰেতাক আশাৰ সঞ্চাৰ হৈছে।
আদালতে লক্ষ্য কৰিছে যে বহু বিল্ডাৰে প্ৰকল্পত বিলম্ব কৰে বা নিম্নমানৰ ঘৰ ডেলিভাৰী কৰে, যাৰ ফলত ক্ৰেতাসকলৰ হাতত প্ৰায়ে কোনো ক্ষন্তেকীয়া সমাধান নাথাকে। ইয়াত চৰকাৰক এনে অভিযোগ ক্ষিপ্ৰতাৰে চম্ভালিবলৈ আৰু গ্ৰাহক সুৰক্ষা আইনৰ অধীনত ক্ৰেতাৰ অধিকাৰ সুৰক্ষিত কৰিবলৈ বিশেষ পেনেল গঠন কৰিবলৈ কয়।
নয়ডাৰ এটা বিল্ডাৰৰ কাৰ্যালয়ৰ বাহিৰত ক্ৰেতাৰ এটা দলে প্ৰতিবাদ কৰাৰ পাছতে এই ৰায়দান কৰা হয়।