বজাৰলৈ আহিবলগীয়া টাটা ছিয়েৰা এছ ইউ ভিখন প্ৰায় দুবছৰ পূৰ্বে ২০২৩ চনৰ অটো এক্সপ’ত কনচেপ্ট ফৰ্মত প্ৰকাশ পাইছিল। এতিয়া খবৰ অনুসৰি এছ ইউ ভিখনে চূড়ান্ত ৰূপ পাইছে। ২০২৫ চনৰ দ্বিতীয়াৰ্ধত এইখন বজাৰত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ সাজু হৈছে।
প্ৰথম অৱস্থাত ইলেক্ট্ৰিক পাৱাৰট্ৰেইনৰ সৈতে উপলব্ধ হ’ব। পিছলৈ ইয়াক ICE (Internal Combustion Engine) সংস্কৰণতো উপলব্ধ কৰা হ’ব। ছিয়েৰা ইভি ALFA ARC (Agile Light Flexible Advanced Architecture) প্লেটফৰ্মৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি নিৰ্মাণ কৰা হ’ব। আনহাতে, ইয়াৰ পেট্ৰ’ল আৰু ডিজেল সংস্কৰণত ব্যৱহাৰ কৰা হ’ব সম্পূৰ্ণ নতুন ATLAS (Adaptive Tech for Forward Lifestyle) আৰ্কিটেকচাৰ।
কাৰ্ভ ইভি আৰু পাঞ্চ ইভিৰ ভিত্তি আলফা আৰ্ক হৈছে চাৰিটা স্তৰত নিৰ্মিত এটা সম্পূৰ্ণ ইভি প্লেটফৰ্ম। টাটা মটৰ্ছে কয় যে ইয়াৰ উন্নত চেলৰ সৈতে অপ্টিমাইজড বেটাৰী পেক ডিজাইন আছে আৰু ই একাধিক বডি ষ্টাইল সমৰ্থন কৰে।
আলফা আৰ্ক প্লেটফৰ্মৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি আগন্তুক টাটা ইভিসমূহে ৩০০ কিলোমিটাৰৰ পৰা ৬০০ কিলোমিটাৰ ৰেঞ্জ আগবঢ়াব। লগতে, ই এচি চাৰ্জাৰ ব্যৱহাৰ কৰি ১১ কিলোৱাট পৰ্যন্ত আৰু ডিচি ফাষ্ট চাৰ্জিং ব্যৱহাৰ কৰি ১৫০ কিলোৱাট পৰ্যন্ত চাৰ্জিং সমৰ্থন কৰিব।
ট্ৰেন্সমিছন টানেল অবিহনে এটা সমতল মজিয়া আছে, অতিৰিক্ত ষ্ট’ৰেজৰ বাবে ফ্ৰেংক (ফ্ৰন্ট ট্ৰাংক) আছে, যাৰ ফলত কেবিনৰ ঠাই বৃদ্ধি পায়। এই ইভিসমূহে লাভ কৰিব লেভেল ২ এডিএএছ প্ৰযুক্তিও।
আসন্ন টাটা ছিয়েৰা ইভি চিংগল মটৰ আৰু ডুৱেল মটৰ লেআউট বিকল্পত আহিব বুলি আশা কৰা হৈছে। সম্পূৰ্ণ চাৰ্জত ইয়াৰ ৰেঞ্জ প্ৰায় ৫০০ কিলোমিটাৰ বুলি অনুমান কৰা হৈছে। এই ইলেক্ট্ৰিক এছ ইউ ভিখনে ঐচ্ছিক এডব্লিউডি চিষ্টেমও আগবঢ়াব পাৰে। বেটাৰীৰ সঠিক সবিশেষ, ৰেঞ্জ আৰু শক্তিৰ পৰিসংখ্যা এতিয়াও প্ৰকাশ কৰা হোৱা নাই। আনহাতে, ছিয়েৰাৰ পেট্ৰ’ল আৰু ডিজেল মডেলসমূহত ক্ৰমে টাটাৰ নতুন ১.৫ লিটাৰ হাইপেৰিয়ান টাৰ্বো ইঞ্জিন আৰু ২.০ লিটাৰ ডিজেল ইঞ্জিন থাকিব।
শেহতীয়াকৈ মুকলি কৰা হৈছে প্ৰডাকচন ৰেডি ২০২৫ টাটা ছিয়েৰা এছ ইউ ভিৰ প্ৰথম ছবি। নতুন মডেলটোৱে এই ধাৰণাটোৰ পৰাই ইয়াৰ বেছিভাগ ডিজাইন উপাদান ধৰি ৰাখিছে। ক’লা ৰঙৰ চি আৰু ডি-পিলাৰবোৰে মূল ছিয়েৰাৰ কথা মনত পেলাই দিয়ে, আনহাতে ইয়াৰ পিছফালৰ বৃহৎ ৰিয়াৰ গ্লাছ এৰিয়া আৰু পিছফালৰ ৰিয়াৰ উইণ্ডোছসমূহে সাদৃশ্য বৃদ্ধি কৰে। হাই ষ্টেন্স, ৰুফ ৰেল, ডাঙৰ ৰিয়াৰ কোৱাৰ্টাৰ গ্লাছ আৰু সন্মুখৰ দুৱাৰত থকা বেজটোও কনচেপ্টৰ পৰা ধৰি ৰখা হৈছে। ঠেক আৰু সমতল নাক, ট্ৰেপেজ’ইডাল হেডলেম্পৰ হাউজিং, বৃহৎ এয়াৰ ডেম, উচ্চাৰিত হুইল আৰ্চ, বডিৰ চাৰিওফালে চিকচিকিয়া ক’লা ক্লেডিং আৰু সম্পূৰ্ণ প্ৰস্থৰ এল ই ডি টেইলেম্পসমূহ এছ ইউ ভিখনৰ বৈশিষ্ট্য।
আনহাতে, এটলাছ প্লেটফৰ্ম বিভিন্ন বডি ষ্টাইল, আকাৰ আৰু ছেগমেণ্টৰ লগত খাপ খাই পৰে। একে সময়তে, ই উন্নত বৈদ্যুতিক স্থাপত্য আৰু ক্লাউড-ভিত্তিক ব্যৱস্থা ব্যৱহাৰ কৰি ভৱিষ্যতৰ প্ৰযুক্তিসমূহ সমৰ্থন কৰে। বিভিন্ন প্ৰতিবেদনত প্ৰকাশ পাইছে যে বেষ্ট চেলাৰ নেক্সন এছ ইউ ভিখনে পৰৱৰ্তী প্ৰজন্মৰ আপডেটৰ সৈতে এটলাছ প্লেটফৰ্মলৈ স্থানান্তৰিত হ’ব পাৰে। এই ডিজাইনে এটা অবিৰত ফ্ৰেম উপস্থাপন কৰে যিয়ে ওজন বন্টনত হঠাৎ পৰিৱৰ্তন ৰোধ কৰে আৰু দুৰ্ঘটনা বা সংঘৰ্ষৰ সময়ত ইমপেক্ট লোডৰ সম বন্টন নিশ্চিত কৰে। গাড়ীখনৰ দাম প্ৰায় ২৫ লাখ টকা হ’ব বুলি জানিব পৰা গৈছে।