সপ্তাহটোৰ দ্বিতীয় দিনটোত পুনৰ শংকাত হোৱাটছএপ ব্যৱহাৰকাৰীসকল। আড্ডা হওক বা ভইচ-ভিডিঅ’ কল হওক, অফিচৰ কামৰ পৰা আৰম্ভ কৰি পেমেণ্টলৈকে, আধুনিক জীৱনত হোৱাটছএপ এতিয়া অপৰিহাৰ্য। গতিকে এপ বা ইয়াৰ ৱেব সংস্কৰণ ক্ৰেচ হ’লে লাখ লাখ লোক বিপদত পৰে। মঙলবাৰে পুৱাৰে পৰা এই ঘটনা সংঘটিত হৈছে।
লেপটপ বা ডেস্কটপত হোৱাটছএপ ৱেবত লগ ইন কৰাৰ পাছত ব্যৱহাৰকাৰীয়ে ৰিপৰ্ট কৰিছে যে চ্যাট লিষ্ট স্ক্ৰলিং ফাংচনে একেবাৰেই কাম কৰা নাই। অৰ্থাৎ ওপৰলৈ বা তললৈ স্ক্ৰল কৰাটো সম্ভৱ নহয়, যাৰ ফলত নতুন বা পুৰণি বাৰ্তা বিচাৰি পোৱাটো প্ৰায় অসম্ভৱ হৈ পৰে।
অৱশ্যে এই সমস্যা একেবাৰে নতুন নহয় বুলি বিশেষজ্ঞসকলে কয়। যোৱা বছৰৰ পৰা ৰেডিট থ্ৰেডত চেট লিষ্টত এৰাব নোৱাৰাকৈ জম্পিং বা স্ক্ৰল হোৱাৰ অভিযোগ উত্থাপন হৈছে।
এইবাৰ হোৱাটছএপৰ বাবে এয়া প্ৰথমটো ডাঙৰ কাৰিকৰী গ্লিচ নহয়। ইয়াৰ পূৰ্বে এপ্ৰিল মাহত এই এপটো ঘণ্টাৰ পিছত ঘণ্টা বন্ধ আছিল। সেই সময়ত ডাউনডিটেক্টৰৰ তথ্যত দেখা গৈছে যে ৮১ শতাংশ ব্যৱহাৰকাৰীয়ে বাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰিব পৰা নাছিল, আনহাতে ১৬ শতাংশ ব্যৱহাৰকাৰীয়ে এপটো ব্যৱহাৰ কৰাত সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছিল। ফেব্ৰুৱাৰী মাহত এক বৃহৎ বিশ্বব্যাপী বিচ্ছিন্নতাই একেলগে বাৰ্তা প্ৰেৰণ, কলিং আৰু ৱেব সংস্কৰণ স্থবিৰ কৰি তুলিছিল, ৯,০০০ৰো অধিক অভিযোগ ৰেকৰ্ড কৰা হৈছিল।