১. মোবাইল পুনৰাৰম্ভ (Restart) কৰক – মোবাইলৰ পাৱাৰ বুটামটো কিছু সময় ধৰি টিপি ধৰক (১০-২০ ছেকেণ্ড) যেতিয়ালৈকে ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ নহয়। অথবা “Soft Reset” কৰিবলৈ পাৱাৰ আৰু ভলিউম ডাউন বুটাম একেলগে টিপি ধৰক।
২. অপ্ৰয়োজনীয় এপ বন্ধ কৰক – বেকগ্ৰাউণ্ডত চলি থকা সকলো অপ্ৰয়োজনীয় এপ বন্ধ কৰক। “Recent Apps” মেনুত গৈ এপবোৰ এটা এটাকৈ বন্ধ কৰক বা “Clear All” বিকল্প ব্যৱহাৰ কৰক।
৩. মেমৰি চেক কৰক – মোবাইলৰ স্ট’ৰেজ প্ৰায় পূৰ্ণ হ’লে হ্যাং হ’ব পাৰে। অপ্ৰয়োজনীয় ফাইল, ফটো, ভিডিঅ’, আৰু এপ ডিলিট কৰি দিয়ক। Settings > Storage লৈ গৈ খালী ঠাই পৰীক্ষা কৰক।
৪. এপ আৰু ছিষ্টেম আপডেট কৰক – প্লে ষ্ট’ৰ বা এপ ষ্ট’ৰৰ পৰা সকলো এপ আপডেট কৰক। মোবাইলৰ ছফ্টৱেৰ আপডেটৰ বাবে Settings > System > Software Update চেক কৰক।
৫. কেশ্ব আৰু ডাটা ক্লিয়াৰ কৰক – মোবাইল হ্যাং কৰা এপৰ কেশ্ব ক্লিয়াৰ কৰক। Settings > Apps > Storage > Clear Cache লৈ যাওক।
৬. Safe Mode ত চেক কৰক – মোবাইলৰ Safe Mode আৰম্ভ কৰক, য’ত কেৱল ছিষ্টেমৰ ডিফল্ট এপবোৰহে চলিব। যদি Safe Mode ত মোবাইল ঠিকে চলে, তেন্তে কোনো তৃতীয় পক্ষৰ এপ সমস্যাৰ কাৰণ হ’ব পাৰে। Safe Mode ত প্ৰৱেশৰ বাবে পাৱাৰ বুটাম টিপি ধৰি “Power Off” অপশ্যনত দীঘলীয়াকৈ টিপক।
৭. বেটাৰী আঁতৰাওক (যদি সম্ভৱ) – যদি আপোনাৰ মোবাইলৰ বেটাৰী আঁতৰাব পৰা ধৰণৰ, তেন্তে বেটাৰী আঁতৰাই কিছু সময়ৰ পিছত পুনৰ লগাওক আৰু মোবাইল অন কৰক।
৮. ফেক্টৰী ৰিছেট – যদি কোনো পদক্ষেপে কাম নকৰে, তেন্তে ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক। ই মোবাইলৰ সকলো ডাটা মচি পেলাব, গতিকে আগতে গুৰুত্বপূৰ্ণ ডাটাৰ বেকআপ লওক। Settings > System > Reset Options > Erase All Data (Factory Reset) লৈ যাওক।
৯. চাৰ্ভিচ চেণ্টাৰৰ সৈতে যোগাযোগ – যদি ওপৰৰ পদক্ষেপসমূহৰ পিছতো সমস্যা থাকে, তেন্তে মোবাইলৰ ব্ৰেণ্ডৰ অফিচিয়েল চাৰ্ভিচ চেণ্টাৰত যোগাযোগ কৰক।