২০২৫ চনৰ ১৮ জুলাইত আটলাণ্টাৰ অভিমুখী বয়িং ৭৬৭-৪০০ বিমান ডেল্টা এয়াৰ লাইনছৰ বিমান ডি এল৪৪৬ বিমানখনে উৰণৰ কিছু সময়ৰ পিছতে বাওঁ ইঞ্জিনত জুই লাগি লছ এঞ্জেলছ আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বিমানবন্দৰত (এল এ এক্স) জৰুৰীকালীন অৱতৰণ কৰিবলগীয়া হয়। এন৮৩৬এমএইচ হিচাপে পঞ্জীয়নভুক্ত আৰু দুটা জেনেৰেল ইলেক্ট্ৰিক চিএফ৬ ইঞ্জিনেৰে চালিত ২৪ বছৰীয়া বিমানখনে বগাই যোৱাৰ কিছু মিনিটৰ ভিতৰতে এই সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছিল, ইঞ্জিনৰ পৰা জুইৰ শিখা দেখা গৈছিল যিটো গ্ৰাউণ্ড ফুটেজত ধৰা পৰিছিল। পাইলটসকলে তৎক্ষণাত জৰুৰীকালীন অৱস্থা ঘোষণা কৰে, এয়াৰ ট্ৰেফিক কণ্ট্ৰ’লৰ সৈতে সমন্বয় সাধন কৰে আৰু প্ৰশান্ত মহাসাগৰ আৰু ডাউনী আৰু পেৰামাউণ্টৰ দৰে অঞ্চলৰ ওপৰেৰে ঘূৰি নিৰাপত্তা পৰীক্ষা সম্পূৰ্ণ কৰাৰ পিছত নিৰাপদে এল এ এক্সলৈ উভতি যায়। বিমানখনত থকা ২২৬ জন যাত্ৰী, দুজন পাইলট আৰু ৭ জন বিমান পৰিচাৰকৰ মাজত কোনো লোক আহত হোৱাৰ খবৰ পোৱা নাই।
২৫এল ৰাণৱেত অৱতৰণ কৰাৰ লগে লগে এল এ এক্সৰ অগ্নিনিৰ্বাপক বাহিনীৰ দলে জুই নিৰ্বাপন কৰে আৰু বিমানখনে নিজৰ শক্তিৰ অধীনত টাৰ্মিনেল ৩লৈ টেক্সি কৰি যায়। ডেল্টাই সুৰক্ষাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰি এক বিবৃতি প্ৰকাশ কৰে, ইঞ্জিনৰ সমস্যা ধৰা পৰাৰ পিছত ক্ৰুৱে এল এ এক্সলৈ উভতি যোৱাৰ পদ্ধতি অনুসৰণ কৰা বুলি উল্লেখ কৰে। ফেডাৰেল এভিয়েশন এডমিনিষ্ট্ৰেচনে (এফ এ এ) তদন্ত কৰি আছে, ২০২৫ চনত ডেল্টাৰ দ্বিতীয়টো ইঞ্জিন অগ্নিকাণ্ডৰ কাণ্ড বুলি চিহ্নিত কৰিছে, ২১ এপ্ৰিলত অৰলেণ্ডো আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বিমানবন্দৰত এয়াৰবাছ এ৩৩০ বিমানেৰে সংঘটিত হোৱা এক পৰিঘটনাৰ পাছত।