দেশৰ বৃহত্তম বেংকিং প্ৰতিষ্ঠান SBI ৰ লাখ লাখ গ্ৰাহকে ২২ নৱেম্বৰৰ দিনা এক বিশেষ সমস্যাৰ সন্মুখীন হ’বলগীয়া হ’ব।
ছ’চিয়েল মিডিয়াৰ জৰিয়তে গ্ৰাহকৰ সৈতে সততে সম্পৰ্ক বজাই ৰখা SBI-এ আজি উক্ত দিনা গ্ৰাহকে সন্মুখীন হ’বলগীয়া বিশেষ সমস্যাটোৰ কথা উল্লেখ কৰাৰ লগতে ইয়াৰ বাবে গ্ৰাহকসকলৰ ওচৰত দুখো প্ৰকাশ কৰিছে।
We request our esteemed customers to bear with us as we upgrade our internet banking platform to provide for a better online banking experience.#SBI #StateBankOfIndia #ImportantNotice #InternetBanking #OnlineSBI pic.twitter.com/nzMWG4ouaK
— State Bank of India (@TheOfficialSBI) November 19, 2020
SBI-এ টুইটাৰত প্ৰকাশ কৰা মতে ২২ নৱেম্বৰৰ দিনা বেংকটোৰ ইণ্টাৰনেট বেংকিং সেৱাৰ উন্নীতকৰণৰ কাম কৰিব।
সেইবাবে সেই দিনটোত ইণ্টাৰনেট বেংকিঙৰ ক্ষেত্ৰত গ্ৰাহকসকল বিশেষকৈ INB/YONO/YONO Lite ৰ গ্ৰাহকসকলে সেৱা লাভৰ ক্ষেত্ৰত অসুবিধাৰ সন্মুখীন হ’ব।
উল্লেখ্য SBI ৰ ৮১ নিযুত গ্ৰাহকে ইণ্টাৰনেট বেংকিং কৰাৰ লগতে ১৮ নিযুততকৈ অলপ বেছি গ্ৰাহকে মোবাইল বেংকিঙৰ জৰিয়তে লেন-দেন সম্পন্ন কৰি আহিছে।