দিল্লী-মুম্বাই এক্সপ্ৰেছৱে প্ৰকল্পৰ অংশ বুলি দাবী কৰা এজন কৰ্মচাৰীয়ে ৰাজস্থানৰ দৌছা জিলাৰ পথৰ অংশত গাঁতৰ সৃষ্টিৰ বাবে নিগনি দায়ী বুলি উল্লেখ কৰাৰ পিছতে চাকৰিৰ পৰা বৰ্খাস্ত কৰা হয়।
মেইণ্টেনেন্স মেনেজাৰ বুলি দাবী কৰা কৰ্মচাৰীজন কেচিচি বিল্ডকনৰ কনিষ্ঠ কৰ্মচাৰী আছিল। ভাৰতীয় ৰাষ্ট্ৰীয় ঘাইপথ কৰ্তৃপক্ষলৈ প্ৰেৰণ কৰা এখন পত্ৰযোগে এই প্ৰতিষ্ঠানটোৱে পৰিস্থিতিৰ বিষয়ে স্পষ্ট কৰি দিয়ে।
ফাৰ্মখনে কয় যে এই মন্তব্য এজন কনিষ্ঠ কৰ্মচাৰীয়ে কৰিছিল, যিজনৰ প্ৰকল্পটোৰ সন্দৰ্ভত কোনো কাৰিকৰী বুজাবুজি নাছিল আৰু তেওঁক কোম্পানীটোৰ পৰা বৰ্খাস্ত কৰা হৈছে বুলি নিশ্চিত কৰিছে।
ইয়াৰ পূৰ্বে কৰ্মচাৰীগৰাকীয়ে ইণ্ডিয়া টুডেক জনাইছিল যে, ‘এটা নিগনি বা কোনো সৰু জন্তুৱে গাঁত খান্দিছিল, যাৰ ফলত পানী সোমাই গৈছিল।’
ইফালে দৌছাৰ এক্সপ্ৰেছৱেৰ প্ৰকল্প সঞ্চালক বলবীৰ যাদৱৰ মতে, পানী লিক হোৱাৰ বাবে পথটো সোমাই পৰে।
ঠিকাদাৰে বিষয়টোৰ তথ্য পোৱাৰ লগে লগে তেওঁ সেই অঞ্চলত বেৰিকেড লগাই দিয়ে, আৰু গাঁতটো মেৰামতি কৰা হয় বুলি যাদৱে কয়।
১,৩৮৬ কিলোমিটাৰ দৈৰ্ঘ্যৰ দিল্লী-মুম্বাই এক্সপ্ৰেছৱে দেশৰ আটাইতকৈ দীঘল এক্সপ্ৰেছৱে, যাৰ ডিজাইন কৰা হৈছে যে দুয়োখন চহৰৰ মাজত যাত্ৰাৰ সময় ২৪ ঘণ্টাৰ পৰা মাত্ৰ ১২–১৩ ঘণ্টালৈ হ্ৰাস কৰিব পাৰি।
এই এক্সপ্ৰেছৱেই হাৰিয়ানা, ৰাজস্থান, মধ্যপ্ৰদেশ, গুজৰাট, মহাৰাষ্ট্ৰকে ধৰি একাধিক ৰাজ্য অতিক্ৰম কৰে।
৩১ জুলাইলৈকে কেন্দ্ৰীয় পথ পৰিবহণ আৰু ঘাইপথ মন্ত্ৰী নীতিন গাডকাৰীয়ে ৰাজ্যসভাক জনাইছিল যে প্ৰকল্পটোৰ ৮০ শতাংশ সম্পূৰ্ণ হৈছে, ইয়াৰ সম্পূৰ্ণ সম্পূৰ্ণ হ’বলৈ আৰু কমেও এবছৰৰ প্ৰয়োজন।