চুজুকিয়ে তেওঁলোকৰ পৰ্টফলিঅ’ত এখন নতুন মটৰ চাইকেল সংযোজন কৰিলে। নাম দিয়া হৈছে ভি-ষ্ট্ৰম ১৬০ (Suzuki V-Strom 160) । শেহতীয়াকৈ কলম্বিয়াৰ বজাৰত ইয়াক মুকলি কৰা হৈছে। উল্লেখযোগ্য কথাটো হ’ল এই মটৰ চাইকেলখন ব্ৰাজিলত নিৰ্মাণ কৰা হ’ব। চুজুকি ভি-ষ্ট্ৰম ১৬০ৰ ডিজাইন চুজুকিৰ চীনা অংশীদাৰ হাওজুয়ে নিৰ্মাণ কৰা হাওজু ডি এল ১৬০(Haojue DL160)ৰ সৈতে একে।
চুজুকি ভি-ষ্ট্ৰম ১৬০: ডিজাইন আৰু এডভেঞ্চাৰ ষ্টাইলিং
চুজুকি ভি-ষ্ট্ৰম ১৬০ মটৰ চাইকেলখনে অলপ এডভেঞ্চাৰ ভিত্তিক ষ্টাইলিং পাইছে। ইয়াৰ ডাঙৰ হেণ্ডেলবাৰ আৰু আৰামদায়ক আসনৰ ডিজাইনে ইয়াক দীৰ্ঘ দূৰত্বত আৰামদায়ক যাত্ৰাৰ বাবে উপযোগী কৰি তুলিছে। যদিও বাইকখনৰ বেছিভাগ উপাদানেই পথ কেন্দ্ৰিক, ব্লক পেটাৰ্ণ ডুৱেল পাৰ্পজ টায়াৰে অলপ এডভেঞ্চাৰ অনুভুতি যোগ কৰিছে।
ছাচপেনচন আৰু গ্ৰাউণ্ড ক্লিয়াৰেন্স
বাইকখনত ১৭ ইঞ্চিৰ এলয় হুইল, টেলিস্কোপিক ফৰ্ক আৰু মনোশ্বক ছাচপেনচন আছে। কিন্তু ছাচপেনচন ট্ৰেভেল কম আৰু ইয়াৰ ১৬০ মিলিমিটাৰ গ্ৰাউণ্ড ক্লিয়াৰেন্সৰ বাবে ই কঠিন অফ-ৰোড ট্ৰেকিঙৰ বাবে উপযোগী নহয়।
ইঞ্জিন আৰু পাৰফৰ্মেন্স
ভি-ষ্ট্ৰম ১৬০ত ১৬০ চিচি, এয়াৰ কুলড, এছঅ’এইচচি ইঞ্জিন আছে, যিয়ে ১৪.৭৫ বিএইচপি আৰু ১৪ এনএম টৰ্ক উৎপন্ন কৰে। ইয়াক পাঁচ স্পীড গিয়াৰবক্সৰ সৈতে সংযুক্ত কৰা হৈছে। এই ইঞ্জিনটো ভাৰতৰ Gixxer মডেলৰ দৰে নহয়, কিয়নো ইয়াৰ ক্ৰেংককেছ আৰু চিলিণ্ডাৰ হেডৰ ডিজাইন বেলেগ।
বাইকখনৰ আসনৰ উচ্চতা ৭৯৫ মিলিমিটাৰ, ১৩ লিটাৰৰ বৃহৎ ইন্ধনৰ টেংক আৰু এটা ৰাউণ্ড ডিজিটেল কনছ’ল আছে। ইয়াৰ ওজন মাত্ৰ ১৪৮ কিলোগ্ৰাম, যিয়ে ইয়াক চলাবলৈ লঘু আৰু আৰামদায়ক কৰি তুলিছে।
ভাৰতত ১৫০-১৬০ চিচি এডভেঞ্চাৰ ষ্টাইলৰ বাইকৰ বজাৰ বিশেষ নাই। লগতে চুজুকি জিক্সাৰ আৰু জিক্সাৰ এছ এফৰ বিক্ৰী বহুদিনৰ পৰা ভাল হোৱা নাই। সেয়ে, ভাৰতত চুজুকি ভি-ষ্ট্ৰম ১৬০ লঞ্চৰ সম্ভাৱনা অতি কম।