ব্লুস্কাই নামৰ এটা নতুন ছ’চিয়েল মিডিয়া প্লেটফৰ্মে ইলন মাস্কে টুইটাৰ (বৰ্তমান এক্স)ক প্ৰত্যাহ্বান জনোৱাৰ বাবে যথেষ্ট চৰ্চা লাভ কৰিছে। ২০২৫ চনৰ ফেব্ৰুৱাৰী মাহৰ ভিতৰত ব্লুস্কাই-এ ৩ কোটিতকৈ অধিক ব্যৱহাৰকাৰীৰ কাষ চাপিছে।প্ৰথমতে ২০১৯ চনত টুইটাৰৰ প্ৰাক্তন চিইঅ’ জেক ডৰ্চেই নিৰ্মাণ কৰা এপটোৱে চিইঅ’ জে গ্ৰেবাৰৰ নেতৃত্বত স্বতন্ত্ৰভাৱে কাম কৰে।
এপটোৰ ক্ৰমাৎ বৃদ্ধি বিতৰ্কিত এক্স নীতিৰ দ্বাৰা প্ৰেৰিত হৈছিল, যেনে ব্লকিঙৰ পৰিৱৰ্তন আৰু ব্যৱহাৰকাৰীৰ তথ্যৰ ওপৰত এআই প্ৰশিক্ষণ, যাৰ ফলত ব্লুস্কাই আমেৰিকাৰ শীৰ্ষ এপ হিচাপে পৰিগণিত হৈছিল, যদিও থ্ৰেডছৰ ২৭৫ মিলিয়ন মাহেকীয়া সক্ৰিয় ব্যৱহাৰকাৰীৰ তুলনাত ইয়াৰ বৃদ্ধি লেহেমীয়া হৈছে।
ওবামা আৰু ক্লিণ্টনৰ দৰে ৰাজনৈতিক ব্যক্তিৰ সৈতে এ অ’ চি, মাৰ্ক কিউবান, আৰু টেকক্ৰাঞ্চৰ দৰে সংবাদ প্ৰতিষ্ঠানকে ধৰি উল্লেখযোগ্য ব্যৱহাৰকাৰীসকলেও যোগদান কৰিছে।