ছাবস্ক্ৰিপচন ভিত্তিক কন্টেন্ট প্লেটফৰ্ম অনলিফেন্সে ২০২৪ চনত এপল, এনভিডিয়া, গুগল, আৰু মাইক্ৰ’ছফ্টৰ দৰে টেক জায়ান্টক অতিক্ৰম কৰি প্ৰতিজন কৰ্মচাৰীৰ ৰাজহৰ ক্ষেত্ৰত শীৰ্ষ প্ৰতিষ্ঠান হিচাপে আত্মপ্ৰকাশ কৰিছে।
২০২৩ চনত মাত্ৰ ৪২ জন কৰ্মচাৰীৰে কোম্পানীটোৱে আকৰ্ষণীয় ১.৩ বিলিয়ন ডলাৰৰ ৰাজহ আহৰণ কৰিছিল, যিটো ২০২৪ চনত ১.৮ বিলিয়ন ডলাৰলৈ বৃদ্ধি পাই প্ৰায় প্ৰতিজন কৰ্মচাৰীৰ বাবে ৩৭.৬ মিলিয়ন ডলাৰ হয়গৈ। এই সংখ্যাই এপলৰ ২৪ লাখ ডলাৰ আৰু মাইক্ৰ’ছফ্টৰ প্ৰতিজন কৰ্মচাৰীৰ ১১ লাখ ডলাৰক অতিক্ৰম কৰিছে।
প্লেটফৰ্মটোৰ সফলতা ইয়াৰ অনন্য উপাৰ্জন আৰ্হিৰ পৰাই উদ্ভৱ হৈছে, যিয়ে ২১ লাখ স্বতন্ত্ৰ ক্ৰিয়েটৰক চাবস্ক্ৰিপচন আৰু পে-পাৰ-ভিউ সেৱাৰ জৰিয়তে ৰাজহ অৰ্জন কৰে আৰু অনলিফেন্সে ২০% কমিচন লয়।